معاون ستاد مشترک نیروی هوایی آمریکا از آمادگی کشورش برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه در صورت مهیا شدن شروط لازم برای آن سخن گفت.

شروط آمریکا برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، "دیوید گلدفین" معاون ستاد مشترک نیروی هوایی آمریکا در سخنانی گفت: واشنگتن آماده ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه است اما این امر هدف قرار دادن جنگنده های روسی و سوری را می طلبد.

وی افزود: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه سه شرط را ایجاب می کند که مهمترین آن اجازه هدف قرار دادن جنگنده های روسی و سوری است که منطقه پرواز ممنوع را نقض کنند.

گولدفین افزود: ایجاد منطقه پرواز ممنوع همچنین تعیین دقیق ماموریت هایی که روی زمین در چنین منطقه‌ای انجام خواهد شد، ایجاب می کند.

وی تصریح کرد: توانایی آوارگان برای بازگشت و ارایه کمک های انسانی به آنها ایجاب می کند که نیروهای محلی کنترل وضعیت بر روی زمین را در اختیار داشته باشد چرا این کار از عهده نیروی هوایی برنمی آید.

معاون ستاد مشترک نیروی هوایی آمریکا بر "ضرورت تقسیم درست نیروی هوایی که بر منطقه پرواز ممنوع نظارت خواهند داشت و نیرویی که عملیات نبرد با تروریست ها را انجام خواهند داد، تاکید کرد.

وی افزود: در صورت وجود پاسخ هایی برای این مسائل، ما آن را می توانیم انجام دهیم.

گولدفین گفت: ایجاد منطقه پرواز ممنوع برای حفاظت از غیرنظامیان در برابر حملات هوایی موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.